Ve svém prohlášení na oficiálním webu Zásilkovna vysvětlila: „Moc se vám touto cestou omlouváme za způsobené komplikace. Ke škodné události na depu v tomto rozsahu u nás v Zásilkovně došlo poprvé a tato skutečnost byla zapříčiněna třetí stranou.“ Dále bylo zdůrazněno, že problém se týká pouze balíků z posledního srpnového dne. Firma nyní přepravuje zásilky do nového depa v Benátkách nad Jizerou.
Mluvčí společnosti Kamil Chalupa přinesl další informace o situaci: „Došlo tam k nějakému sporu a on (provozovatel depa) ty zásilky zablokoval, takže my k nim nemáme přístup.“ Potvrdil také, že se tímto případem zabývá i policie. Jan Resler, vedoucí depa, však televizi Prima uvedl, že „My nic nezadržujeme, my jim to chceme dát. Ať si přijedou, klidně hned. Ale na základě auditu, který ztotožní zásilky.“
Ačkoli Zásilkovna zaručuje refundaci zablokovaných balíčků, mnozí zákazníci se ptají, zda obdrží plnou částku. Výše refundace může záviset na pojištění. Jak uvádí Zásilkovna, „Zásilky nad touto hodnotou budou posuzovány s přihlédnutím k individuální situaci klienta.“ Podle mluvčího společnosti mohou být zásilky pojistěny až do výše 20 tisíc Kč, pokud byly objednány z e-shopu.
Společnost Zásilkovna se zavázala, že udělá vše pro to, aby zákazníci dostali své zásilky nebo byli vhodně odškodněni za způsobené nepříjemnosti. Tato situace zdůrazňuje důležitost transparentní komunikace a důvěry mezi společnostmi a jejich zákazníky.
Zdroj: Novinky.cz