Všichni děláme chyby, ale kdo chce trávit schůzky v nekonečném cyklu omylů a oprav? Učte se z minulých schůzek, poslouchejte feedback a postarejte se, aby vaše schůzky nebyly důvodem, proč vaši kolegové přemýšlejí o dovolené.
Tak jako u rande nechcete přijít nepřipravení, tak i schůzka potřebuje svoji „předehru“. Jasný program, kdo přijde a co potřebuje vědět předem. A pro všechny milovníky videokonferencí – kvalitní internet je must-have, aby vaše schůzka nevypadala jak z 90. let.
Začněte s tím, co lidé chtějí slyšet. Držte se času, zapojte všechny a hlavně, nenechte se unést vedlejšími tématy. Pokud se bavíte o budgetu, nemluvte o tom, co jste měli k obědu.
Když už si myslíte, že je po všem, přichází nejdůležitější část – shrnutí a „co dál“. Určete, kdo co udělá a kdy to bude hotovo. A tip na závěr? Pošlete zápis ze schůzky všem účastníkům, ať už nikdo nemá výmluvy.
Schůzky mohou být skvělé, zábavné a hlavně produktivní. Stačí jen vědět, jak na to. Tak co říkáte, zvládnete to příště lépe? Doufáme, že s těmito tipy určitě ano!