Projekt, na který Netflix vyčlenil rozpočet 55 milionů dolarů, se však brzy potýkal s problémy. The New York Times odhalil, že Rinsch část těchto prostředků využil pro osobní účely, včetně investic do kryptoměn, akcií, nákupu několika luxusních vozů Rolls-Royce, nábytku a značkového oblečení. Tato situace odhalila nejen finanční nesrovnalosti, ale i širší otázky týkající se správy a dohledu nad rozpočty v rámci filmového průmyslu.
Situace se dále komplikovala Rinschovým nestandardním chováním, které popisuje několik členů štábu, herců, a dokonce i jeho tehdejší manželka v rozvodových záznamech. Rinschovy výroky, jako je tvrzení o předpovídání úderů blesků a objevení tajného „přenosového mechanismu“ covidu-19, přispěly k rostoucímu napětí kolem očekávaného projektu.
Ve stávajícím arbitrážním řízení mezi Netflixem a Rinschem, které iniciativně začal Rinsch, filmový tvůrce tvrdí: „Netflix nedodržel smluvní podmínky a dluží mi přinejmenším 14 milionů dolarů.“ Tato slova reflektují hlubší rozpory mezi očekáváními a skutečným průběhem projektu.
V důsledku těchto událostí byl projekt Rinschova seriálu zcela zrušen. The New York Times komentuje, že i když v filmovém průmyslu dochází k zrušení projektů, případ takového rozsahu je opravdu vzácný. Situace nastala v době, kdy se investoři začínají více zaměřovat na generování výnosů streamovacích služeb, namísto pouhého zvyšování počtu předplatitelů.
Tento ojedinělý příběh poukazuje na složitost finančního dohledu v dynamickém prostředí filmového průmyslu a streamovacích služeb, a zdůrazňuje potřebu pečlivého řízení a transparentnosti ve využívání investičních prostředků.
Zdroj: Novinky.cz