Čtvrtek, 8. května 2025, svátek má Den vítězství, zítra Ctibor
Čtvrtek, 8. května 2025

Aktivní odpočinek po Česku: CzechTourism spustil novou globální kampaň „Unexpected Wellbeing“

Facebook
Twitter
LinkedIn
Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism zahájila 2. května novou globální kampaň s názvem „Unexpected Wellbeing“ (Nečekaná pohoda).

PRAHA – Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism zahájila 2. května novou globální kampaň s názvem „Unexpected Wellbeing“ (Nečekaná pohoda). Cílem je přilákat zahraniční turisty na aktivní dovolenou spojenou s relaxací a lázeňstvím. Kampaň s celkovým rozpočtem 30 milionů korun poběží ve své jarní fázi do konce června ve deseti vybraných zemích.

Kampaň se zaměřuje na prezentaci Česka jako ideální destinace, která nabízí atraktivní kombinaci sportovních aktivit, jako je pěší turistika, cyklistika, horská kola, vodáctví či golf, s tradičním lázeňstvím a možnostmi odpočinku. Zdůrazňuje přitom unikátní dostupnost české přírody a pestrost zážitků, které lze stihnout i během krátké doby.

Chceme světu ukázat Česko v novém světle – jako místo, kde lze za jediný den zvládnout výšlap krásnou přírodou, degustaci piva v lokálním pivovaru, návštěvu historického hradu a večerní relaxaci v lázních,“ uvedl ředitel CzechTourism František Reismüller. Dodal, že kampaň je optimalizována pro jednotlivé trhy podle témat, která tam nejvíce rezonují.

První ročník Noci pivovarů navštívily tisíce lidí. Se sládky oslavili pivovarské řemeslo

Kreativní vizuály a sedm videospotů, které pro CzechTourism připravila agentura VCCP, představují různé regiony Česka a jejich specifické nabídky. Kampaň běží primárně online – na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube, doplněná bannerovou reklamou a speciálními stránkami na portálech VisitCzechia.com a slovenském Kudyznudy.cz.

Síla naší kampaně spočívá v tom, že oslovujeme široké spektrum cestovatelů – od sportovních nadšenců po rodiny s dětmi. Chceme ukázat, že Česko je dostupné, přívětivé a plné překvapivých možností, jak aktivně odpočívat,“ doplnila ředitelka Odboru marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Štumpová Konicarová.

Jarní fáze kampaně cílí na deset klíčových evropských trhů: Německo, Polsko, Spojené království, Slovensko, Francii, Španělsko, Nizozemsko, Itálii, Rakousko a Dánsko. Podzimní vlna bude následovat později během roku.

Kromě hlavní kampaně plánuje CzechTourism i další aktivity. Patří mezi ně například společná propagace zemí Visegrádské čtyřky (V4) zaměřená na čínský trh. Tato iniciativa, podpořená grantem 100 tisíc eur od European Travel Commission, má představit střední Evropu čínským turistům skrze společnou historii, kulturu a gastronomii. Strategii nahrává i znovuotevření zahraničního zastoupení CzechTourism v Pekingu.

Zdroj informací: Tisková zpráva CzechTourism

Napsat komentář

Musíte se pro publikování komentáře.