Pátek, 13. června 2025

Televize A11 spouští svou dosud největší kampaň

Facebook
Twitter
LinkedIn
Mediální skupina A11 odstartovala 1. června 2025 svou dosud největší marketingovou kampaň.

PRAHA – Mediální skupina A11 odstartovala 1. června 2025 svou dosud největší marketingovou kampaň. S ústředním sloganem „Televize A11 – televize na dvě jedničky“ chce stanice posílit své postavení na českém trhu a připomenout se divákům, kteří hledají kvalitní český obsah se silným regionálním přesahem. Masivní kampaň poběží napříč médii od billboardů přes rádia až po online prostor.

Tvářemi kampaně jsou známé osobnosti, které ve vizuálech symbolicky zvedají dva palce, tedy „dvě jedničky“, a dávají tak najevo svou podporu programu televize A11. Cílem je oslovit především klíčovou demografickou skupinu diváků ve věku 45+ a zejména 55+. Jedná se o aktivní a ekonomicky stabilní publikum, které se zajímá o dění ve svém okolí, ale zároveň hledá zábavu a inspiraci.

Chceme připomenout, že A11 není jen číslo v názvu, ale značka, která nabízí dvojitou dávku kvalitního obsahu – od regionální publicistiky, přes talk show, až po dokumenty a originální seriály,“ vysvětluje Karolina Nárožná, marketingová ředitelka A11.

Pacienti vyzbrojení Googlem a AI mění tvář medicíny

Důraz na regiony a autenticitu

Filozofií televize A11 je být blízko svým divákům. Stanice se profiluje jako médium, které reflektuje život v celé České republice, nikoli jen v hlavním městě. Programová skladba proto zahrnuje pořady jako „Vaření s Davidem“ nebo talkshow „Hvězdná kavárna Pepy Melena“, které cílí na tradiční hodnoty a rodinnou pohodu.

Televize A11 je otevřená, autentická a blízko lidem. Není to televize z velkých studií pro hlavní město, ale stanice, která reflektuje život v celé zemi,“ dodává Nárožná. Součástí kampaně je proto i výzva divákům, aby se aktivně zapojili prostřednictvím soutěží nebo zasíláním tipů na zajímavé příběhy z jejich regionu.

Masivní nasazení napříč médii

Kampaň „na dvě jedničky“ bude vidět a slyšet po celé republice. Objeví se na venkovních billboardech, v online prostředí a v éteru celoplošných rádií, jako jsou stanice Hitrádií, Rádio Blaník, Fajn Rádio, Rock Rádio, Hey a Color. Samozřejmostí je i silná podpora ve vlastních tištěných a digitálních titulech mediálního domu A11, jehož vlajkovou lodí je časopis „Náš region“, distribuovaný do dvou milionů českých domácností.

Televize A11, která je součástí plnoformátového mediálního domu A11, vysílá celoplošně prostřednictvím pozemního vysílání v Multiplexu 23 a je dostupná také u většiny kabelových a IPTV operátorů.